Translate

nedelja, 18. marec 2012

JEZUS GOVORI O SVOJEM KRIŽANJU


Jezus govori o svojem trpljenju Vassuli Ryden.

Spodnji odlomek je iz 1. knjige RESNIČNO ŽIVLJENJE V BOGU - Vassule Ryden, ki že od leta 1984 dobiva božja sporočila.

Vseh 12. knjig RESNIČNEGA ŽIVLJENJA V BOGU je dostopnih na linku:

Zelo zanimiva pa je tudi njihova spletna stran, kjer si lahko ogledate tudi video o govoru Vassule Ryden v Mariboru, maja 2011



KRIŽANJE
9. november 1986

Mir s teboj. Tu sem Jaz, Jezus Kristus. Pred teboj stojim. Tvoj Učitelj sem in ljubim te. Hudič je bil premagan z Mojo žrtvijo. Bodi čuječa, ker bom kmalu s teboj. Razodetje sem. Nekaj vam imam povedati. Vassula, govori Mi o Mojem Križanju.
Kaj naj povem? Ali naj premišljujem pred ali med Tvojim Križanjem?

Jezus mi je pokazal prizor bičanja.

Pred bičanjem so Me opljuvali, Mi zadali mnogo težkih udarcev v glavo, da sem izgubil zavest. Brcali so Me v trebuh, da sem brez diha padel na tla, stokajoč od bolečine. Zabavali so se tako, da so Me izmenično brcali. Ni Me bilo mogoče prepoznati. 

Moje Telo je bilo zlomljeno in prav tako Moje Srce. Razbičano meso je viselo po vsem Telesu. Nekdo Me je dvignil in vlekel, ker Me noge niso več nosile. Oblekli so Me v eno njihovih oblačil. Vlekli so Me, udarjali v obraz, Mi zlomili nos ter Me mučili. Hči, poslušal sem njihove žaljivke. Njihovi glasovi, polni sovraštva in roganja, so glasno odmevali in polnili Mojo čašo bridkosti. Slišal sem jih govoriti: “Kje se sedaj zbirajo tvoji prijatelji, sedaj ko je njihov kralj z nami? Ali so vsi Judje takšni izdajalci kot oni? Glejte njihovega kralja!”

Hči, okronali so Me s pleteno trnjevo krono. “Kje so tvoji Judje, da te pozdravijo? Ti SI kralj, ali ne? Ali ga lahko oponašaš? SMEJ SE! Ne joči! Kralj si, ali ne? Obnašaj se torej kot kralj.”

Z vrvjo so Mi zvezali noge in Mi ukazali, naj grem do mesta, kjer je bil Moj Križ. Nsem mogel hoditi, hči, ker so Mi zvezali noge. Vrgli so Me na zemljo in Me za lase vlekli do Mojega Križa. Bolečina je bila nevzdržna. Koščki mesa, ki so viseli z Mene, so se trgali. Zrahljali so Mi vrvi na nogah. Z brcami so Me dvignili in Mi naložili breme na ramena. Svojega Križa nisem mogel videti, kajti Moje Oči so bile zalite s krvjo, ki je tekla po Mojem Obrazu zaradi trnja, ki mi je prebadalo glavo. Dvignili so Moj Križ, Mi ga naložili na ramena in Me porivali proti vratom.


Hči, kako težak je bil Križ, ki sem ga moral nositi! Tipaje sem 

šel do vrat, kamor so Me vodili z bičem. Skušal sem gledati na 

pot skozi kri, ki Mi je tekla v Oči. Nato sem začutil, da Mi 

nekdo briše Obraz. Žene, polne bolečine, so prišle naprej in 

brisale Moj zatekli Obraz. Slišal sem jih jokati in žalovati. Čutil 

sem z njimi in jim rekel: “Bodite blagoslovljene! Moja Kri bo 

izmila vse grehe človeštva. Glejte hčere, prišel je čas vaše 

odrešitve!” 


Zravnal sem se, množica pa je pobesnela. Niti enega 

samega prijatelja nisem videl ob sebi. Nikogar ni bilo, ki bi Me 

tolažil. Moje trpljenje je naraščalo in padel sem na zemljo. Ker 

so se bali, da bom izdihnil pred Križanjem, so vojaki ukazali 

možu, ki mu je bilo ime Simon, naj nosi Moj Križ. Hči, to ni bilo 

dejanje prijaznosti niti sočutja. Ne, to je bilo zato, da Me 

prihranijo za Križ.



Ko smo prišli na goro, so Me podrli na tla. Z Mene so strgali 

oblačila in pustili so Me golega, da Me je lahko videlo vsako 

oko. Moje rane so se znova odprle in Moja Kri je tekla na 

zemljo.


Vojaki so Mi ponudili vino, pomešano z žolčem. Odklonil sem 

ga, kajti v Meni je že bilo polno grenkobe, ki so mi jo zadali 

Moji sovražniki. Hitro so Me pribili na Križ, najprej Moja 

Zapestja in preden so žeblje zabili v Križ, so Moje zmučeno 

Telo raztegnili in divje prebodli Moje Noge.


O hči! O hči, kakšna bolečina! Kakšen smrtni boj! Kakšno 

mučenje Moje Duše! Moji ljubljeni so Me zapustili, Peter, na 

katerem bom zgradil svojo Cerkev, Me je zatajil. Tudi ostali 

prijatelji so Me pustili samega in popolnoma sam, prepuščen 

Svojim sovražnikom, sem zajokal, kajti Moja Duša je bila polna 

žalosti. Vojaki so dvignili Moj Križ in ga postavili v jamo. 

Zastrmel sem se v množico in komaj sem jo mogel videti s 

Svojimi zateklimi Očmi. Gledal sem svet. Med tistimi, ki so Me 

zasmehovali, nisem videl niti enega prijatelja. Nikogar ni bilo, 

ki bi Me tolažil. “Moj Bog, Moj Bog! Zakaj si Me zapustil?” Bil 

sem zapuščen od vseh, ki so Me ljubili.


Pogled se Mi je ustavil na Moji Materi. Pogledal sem Jo in 

Najini Srci sta spregovorili: “Dajem ti Svoje ljubljene otroke, 

naj postanejo tudi Tvoji otroci. Ti jim boš Mati.” Vse je bilo 

končano. Odrešenje se je približalo. Videl sem nebo odprto. Vsi 

angeli so stali v pričakovanju, v tišini. “Oče Moj, v Tvoje Roke 

izročam Svojo Dušo! Sedaj sem s Teboj.”


Jaz, Jezus Kristus, sem ti narekoval Svoj smrtni boj. 
Vassula, nosi[1] Moj Križ, nosi ga Zame. 
Moj Križ vpije po Miru in Ljubezni. 
Hči, pokazal ti bom Pot, ker te ljubim.



[1] Prvi~ mi je Jezus govoril o nošenju Njegovega križa 23. 10. 86.

Ni komentarjev:

Objavite komentar