Translate

sobota, 24. marec 2012

TRIJE DNEVI NOČI - pater PIJ


Sveti p. Pij iz Pietrelcine, stigmatik (1887-1968)

Razodetje, ki je bilo dano p. Piju o treh dnevih noči, ki naj bi prišli na koncu časov. Gre za prevod osebnega pisma, ki ga je napisal sam p. Pij in ga naslovil na Komisijo v Heroldsbachu, ki jo je postavil Vatikan – pismo priča o resničnosti in dejanskosti tega razodetja, ki ga je naš Gospod dal patru Piju, kapucinskemu duhovniku, ki je nosil Njegove stigme. Gre za verodostojno razodetje.


Trije dnevi noči


Besede našega Gospoda, ki jih je govoril kapucinskemu bratu, očetu Piju, ki je okoli 50 let nosil Njegove rane.


Kako nezaskrbljen je človek kar se tiče stvari, ki ga presegajo, v nasprotju s tem, kar po drugi strani od njih pričakuje. Kako indiferenten je v svoji pripravljenosti na nepričakovane in nezaslišane dogodke, ki jih bo moral kmalu preživljati. Želim molitev, molitev in ponovno molitev. Ko bo prišel angel smrti in začel kositi s svojim maščevalnim mečem ... ko bo zahrumel pekel in besneče odprl svoja vrata ... s svojo pravico, da te s svojimi strašnimi grozodejstvi pokonča ... potem morata tvoja vera in tvoje zaupanje biti trdna kakor skala. Jaz te bom obvaroval in bom tvoj ščit. Na poseben način te bom opozoril, ko bo prišel čas moje strašne sodbe.


Ta nesreča bo kakor strela prišla nad zemljo neke mrzle zimske noči, kakor jutranja zora ... v tistem trenutku bo svetloba dneva zamenjana s črno temo. Nihče naj ne zapusti hiše ali pogleda skozi okno. Takrat bom sredi groma in bliska prišel jaz.... Hudobni naj se nemudoma zatečejo k mojemu Božjemu srcu. Zaradi popolne teme, v katero bo zavit ves svet, bo nastala velika zmeda in mnogo jih bo v tem trenutku zaradi strahu in obupa umrlo. Tisti, ki se bodo zaradi mojega Imena borili, bodo od mojega Božjega Srca prejeli milost. Jok in vpitje 'Kdo je kakor Bog?' bo mnogim služil kot zaščita.


Kljub temu bodo mnogi na odprtih poljih zgoreli kakor trava. Brezbožni bodo uničeni, da bo za tem mogoče na novo vzpostaviti pravico. Tistega dne, ko bo nastopila popolna tema, naj nihče na zapušča hiše ali pogleda skozi okno. Ne pogovarja naj se z nikomer, ki bo zunaj hiše. Tisti, ki tega nasveta ne bodo upoštevali, bodo takoj pokončani. Popolna tema bo trajala dan in noč, sledila bosta naslednji dan in naslednja noč ter še en dan ... tretjo noč pa bodo spet zasijale zvezde in naslednje jutro bo vzšlo sonce.


Potem naj moji izvoljeni ne spijo, kot so spali učenci v oljčnem vrtu. Naj nenehno molijo in naj ne bodo zaradi mene razočarani. Svoje izvoljene bom spet zbral ... zdelo se bo, kot da pekel verjame resnici, da je dobil v posest vso zemljo, toda jaz bom vse spreobrnil. Ali morda mislite, da bom dovolil svojemu Očetu, da pošlje tako strašno kazen nad ves svet, če se bo človek od krivičnosti spreobrnil k pravici? Zaradi moje ljubezni ti udarci ne bodo prišli nad vse človeštvo in četudi bodo mnogi preklinjali, bo tisoče duš rešenih. Noben človeški razum ne more izmeriti globine moje ljubezni. Želim molitev, molitev in še enkrat molitev.


Moja ljubezen do človeštva je zelo velika, posebno do tistih, ki se mi popolnoma posvetijo. Molite in zadoščujte za grehe. Opominjajte tudi druge ljudi, naj se obrnejo k meni, saj niso pozorni na moje milosti. Vztrajajte v tem početju, tako da vaš sovražnik nad vami ne bo imel oblasti. Recite ljudem, naj bodo vsak čas pripravljeni na mojo sodbo, ki bo kmalu prišla nadnje, takrat, ko bodo najmanj pričakovali. Nihče se ne bo mogel skriti pred menoj. Vsakega bom našel. In obvaroval bom pravične, dal jim bom znamenje. Opazujte nebeško sonce in zvezde. Ko se bodo zvezde na nebu začele pojavljati v veliki meri kot še nikoli poprej, ko bodo ves čas in brez prestanka svetile, potem vedite, da se ta dan približuje. Bodite zedinjeni v molitvi in oprezni, ko bo angel uničenja šel mimo vaših vrat. Molite, da bodo ti dnevi čim krajši. Hudobija je presegla svoje meje in kazni ni več mogoče odlašati. Takrat vsem ljudem povejte, da je prišel čas dovršitve.


Molite, zadoščujte, bodite goreči, vadite se v trpinčenju in v žrtvah. Približujejo se velike reči ... ali jaz ali vaš sovražnik, satan.


Kajti mera greha je napolnjena ... in dan maščevanja s svojim grozljivim dogodkom je blizu, bližje kot si predstavljate. Medtem, ko svet spi v lažni varnosti, ga bo Božja sodba udarila kot strela. Brezbožni in hudobni ljudje bodo brez milosti pokončani. Svoja okna imejte zagrnjena. Ne glejte ven. Prižgite blagoslovljeno svečo, ki bo zadostovala za en dan. Molite rožni venec, berite duhovne knjige in prejemajte duhovno obhajilo. Prav tako delajte dejanja ljubezni, ki me razveseljujejo. Molite z razširjenimi rokami ali na kolenih, molite, da bi bilo rešenih čimveč duš. Ne zapuščajte svoje hiše. Priskrbite si dovolj hrane. Darovi narave bodo tisti čas odvzeti in ognjeni dež bo povzročil, da se bodo ljudje od strahu tresli. Bodite pogumni, kajti jaz bom v sredi med vami! V teh dneh skrbite tudi za živali. Pred tem vam bom dal nekaj znamenj, da boste vedeli, kdaj morate pripraviti hrano tudi zanje. Kajti ohranil bom lastnino izvoljenih, ki so tudi živali. Saj bodo pravični morali preživeti tudi po teh strašnih dogodkih. Nihče pa naj ne hodi čez dvorišče, da bi živali nahranil. Ta, ki bo stopil ven, bo propadel. Skrbno zastrite svoja okna. Moji izvoljeni ne smejo videti mojega srda. Zaupajte vame ... jaz vas bom zaščitil. Vaše zaupanje me razveseljuje in me obvezuje, da vam bom pomagal. Moja ljuba mati Marija, Sveta Elizabeta, Sveti Konrad, Sveti Peter, mala cvetka, Sveta Terezija in vaši sveti angeli bodo vaši priprošnjiki ... milo jih prosite, naj vam pomagajo. Bodite pogumni Jezusovi vojščaki.


Preko sedemdeset prerokov velike svetosti in verodostojnosti je napovedalo to Božjo sodbo, ki jo pogosto imenujemo trije dnevi noči. Nanašajoč se na njihove prerokbe bo ta kazen prišla kmalu, bo univerzalna in bo udarila tri četrtine vsega človeštva. Med tem časom ne bo elektrike, zato naj verni in bogaboječi prižgejo blagoslovljeno svečo in za zaščito molijo rožni venec.
               
==============================================


Še nekaj odlomkov o Gospodovem dnevu iz Svetega pisma:


Joel 3
NOVA DOBA IN GOSPODOV DAN


Po tem bom izlil svojega Duha na vse človeštvo;
in vaši sinovi in vaše hčere bodo prerokovali,
vaši starčki bodo sanje imeli,
vaši mladeniči bodo prikazni gledali;
tudi na vaše hlapce in na vaše dekle
bom v tistih dneh izlil svojega Duha.
Delal bom na nebu in na zemlji
čudovita znamenja:
kri in ogenj in stebre dima;
sonce se bo spremenilo v temo,
luna v kri,
ko pride Gospodov dan
veliki in strašni.
In zgodilo se bo:
vsi, ki bodo klicali ime
Gospodovo, bodo rešeni,
kajti na gori Sionu in v Jeruzalemu
bo rešitev,
kakor je govoril Gospod,
in med rešenimi bodo,
katere Gospod pokliče.


Amos 5,18-20
Gospodov dan

Gorje vam, ki hrepenite
po Gospodovem dnevu!
Kaj more biti za vas Gospodov dan?
Tema in ne luč!
Kakor človek, ki beži pred levom,
pa sreča medveda,
uide domov in se z roko opre na zid –
pa ga piči kača!
Ali ne bo temota Gospodov dan,
in ne luč?
Gost mrak v njem, in ne svetloba?


Joel 4, 15-17
Gospodov dan


Sonce in mesec sta potemnela,
zvezde so nehale svetiti,
Gospod rjove s Siona,
iz Jeruzalema grmi njegov glas,
da se treseta nebo in zemlja.
Toda svojemu ljudstvu je Gospod
pribežališče,
Izraelovim sinovom zavetišče.
In spoznali boste, da sem jaz,
Gospod, vaš Bog,
ki prebivam na Sionu, svoji sveti gori;
Jeruzalem postane svet kraj,
in tujci ne bodo več stopali vanj!


Rajska doba izraelske obnove
Joel 4, 18-21

Zgodilo se bo tisti dan,
da bo z gora kapljalo novo vino
in s hribov bo teklo mleko,
po vseh Judovih strugah bodo
žuborele vode.
Studenec bo izviral iz hiše Gospodove
in bo namakal Sitimsko dolino.
Egipt postane puščava,
Edom postane samota,
zavoljo zločinov nad Judovimi sinovi,
ker so prelivali nedolžno kri v njih deželi!
Judeja pa bo naseljena brez konca,
in Jeruzalem bo na vse veke.
»Maščeval bom njihovo kri,
nočem, da bi ostala nekaznovana.«
In Gospod bo prebival na Sionu.

1 komentar:

  1. Ta prerokba resda obstaja, vendar ni povezana s p. Pijem. On sam je povedal, da so tista "njegova" pisma iz leta 1950, ponaredek:

    https://greatmonarch-angelicpontiffprophecies.blogspot.com/p/blog-page_43.html

    OdgovoriIzbriši