Translate

sreda, 11. april 2012

POVEM TI, DA NAREDIM TUDI ČUDEŽ ...



»Rečem ti, da naredim tudi čudež, če je potrebno!«

Na osnovi navdiha je Don Dolindo, neapeljski duhovnik, zapisal naslednje čudovito lepe besede o predanosti Bogu:

Zakaj se pustite vznemirjati in zmesti?
Prepustite Meni skrb za vaše zadeve in vse se bo pomirilo.

V resnici vam jaz pravim, da vsako resnično, popolno dejanje predaje Meni naredi učinek, ki si ga želite in reši trnjevo stanje.

Se Meni predati ne pomeni: se bati, vznemirjati in obupati in se potem z razburjeno molitvijo obrniti na mene, da vam stojim ob strani…
Se Meni predati pomeni: oči duše mirno zapreti in se Meni prepustiti, da vas samo jaz nesem na drugi breg kot speče otroke v naročju matere…

Tisto, kar vas zmede in zelo škodi, je vaše tuhtanje, vaše razmišljanje, skrbi in mučenje v veri, da bi za vsako ceno morali storiti sami, ali pa bi hoteli nekaj spremeniti.
Kako mnogo naredim, če se duša obrne na Mene v svojih duhovnih in snovnih potrebah, Me gleda in, medtem ko reče: »Skrbi Ti!«, zapre oči in miruje. Imate velike milosti, če se mučite, da jih prejmete; imate zelo mnoge milosti, če je vaša molitev polno zaupanje v Mene

V trpljenju molite, da vam ga vzamem, toda tako, kot si vi predstavljate… Obračate se na mene, toda hočete, da se prilagodim vašim zamislim; vi ste kot bolniki, ki prosijo zdravnika za zdravljenje, kot ga sami predpišejo…

Ne delajte tako, temveč molite, kot sem vas učil v Očenašu:
»Posvečeno bodi Tvoje Ime«, kar pomeni: Bodi poveličevan v tej moji potrebi in stiski!
»Pridi Tvoje Kraljestvo!«, to pomeni: Vse prispevaj k Tvojemu Kraljestvu in nam ter svetu!
»Tvoja volja naj se zgodi, tako v nebesih, kot na zemlji«, to pomeni: Ravnaj Ti v tej moji zadevi, kot Ti veš, da je bolje za naše večno  in časno življenje!

Če Meni zares rečete (in tudi storite): »Tvoja volja naj se zgodi« ali »Poskrbi Ti«, posežem Jaz vmes z vso Mojo Vsemočjo in rešim najbolj brezupna stanja.
In ko vidiš, da se zlo poslabšuje, namesto da se izboljša? Ne vznemirjaj se! Zapri oči in Mi govori z zaupanjem: »Tvoja volja naj se zgodi, poskrbi Ti!«.

Povem ti, da Jaz skrbim, da Jaz posežem vmes kot zdravnik in da tudi storim čudež, če je potrebno…
Vidiš, da se stanje bolnika poslabšuje; ne vznemirjaj se, temveč zapri oči in govori: »Poskrbi Ti!«. Povem ti: »Jaz poskrbim!«.
(Iz Vision 2000«, št 4/2004 – Ave Kurier, 9/10. 2004)

Ni komentarjev:

Objavite komentar