Translate

torek, 3. april 2012

VSE Z JEZUSOM - molitev






VSE Z JEZUSOM



     ŽIVIVA skupno, ljubi Jezus,
     brez Tebe manjka mi moči,
     s Teboj se ne bojim viharjev,
     če moj čolniček vodiš Ti.


              

   MOLIVA skupno, ljubi Jezus
     in najin klic prodre v nebo
       če s Tabo molim Večni Oče, 
        gotovo me uslišal bo.


    

     DELIVA DELO, ljubi Jezus,
     Vse misli, pota in skrbi,
     obilen blagoslov bo želo,
     če z mano moliš, Jezus Ti.




    

   TRPIVA skupno, ljubi Jezus,
     naj zbada trnje, rani križ,
      izpijva grenki, bridki kelih,
      sladak bo, če z menoj trpiš.


    





     LJUBIVA skupno, dobri Jezus,
     srce je Tvoje sreče vir.
     O, daj nebeške mi ljubezni,
     daj moji duši božji mir.





     In s tabo si želim umreti,
     s Teboj se smrti ne bojim.
     Ob Tvoji roki, trikrat Sveti,
     naj še v nebesa pohitim.






     In ko omahnem v težkem boju,
     bo Tvoj še zadnji moj smehljaj.
     Takrat, usmiljeni moj Jezus,
     dobrotno mi odkleni raj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar