Translate

sobota, 19. maj 2012

TAV




"TAV"

Marija Valtorta (31.1.1944)

Iz knjige preroka Ezekijela 9, 1-7: 
"In glasno je klical (Bog) pred mojimi ušesi, rekoč: Blizu so obiskovanja mesta, in vsako ima morilno orožje v svoji roki: In glej, šest mož prihaja od gornjih vrat, ki so obrnjena proti severu, in v vsakega roki je pokončevalno orožje; sredi njih je pa mož oblečen v platneno obleko, in ob ledju ima črnilnik za pisanje; in gredo notri in se vstopijo okrog bronastega oltarja. In Gospodovo veličastvo se je vzdignilo s keruba, na katerem je bilo, proti hišnemu pragu, in je poklicalo v platno oblečenega moža, ki je imel črnilnik za pisanje ob svojem ledju, in Gospod mu je rekel:

Pojdi sredi mesta, sredi Jeruzalema, in zaznamuj "taV" na čela mož, ki vzdihujejo in žalujejo nad vsemi gnusobami, ki se gode v njegovi sredi. Onim pa je rekel, da sem slišal: Pojdite po mesti za njim, in pobijajte; vaše oko naj ne prizanaša in nikar se ne usmilite: starca, mladeniča in deklico, otroka in ženo pomorite, da jih pokončate. Nobenega pa, na katerem boste videli "tav" (T), ne umorite, in pričnite pri mojem sVetišču!
Pogl. 10: ... "In ogovori moža v platnenem oblačilu in veli: "Stopi noter med vrteča se kolesa pod kerubom in napolni si prgišča z živo žerjavico izmed kerubimov in jo raztresi čez mesto!" …


Jezus govori:

"Znamenje TAV: okleščen križ, kot je pravično, da je znamenje, ki označuje podložnike, ki ne morejo nositi baldahin na svojem prestolu, z imenom kralja. Božji sinovi, toda ne "Očetovi prvorojenci". Edino Prvorojenec sedi na njegovem prestolu kot kralj. Samo Kristus, čigar zemeljski prestol je bil Križ, nosi zgoraj nad seboj, na kraku, ki se vzdiguje nad glavo, svoj sijajen napis: "Jezus Kristus, Kralj Judovski". Kristjani nosijo Kristusovo znamenje ponižno okrnjenega na vrhu, kot se spodobi otrokom kraljevskega rodu, toda ne prvorojenim od Očeta.

Iz česa je narejeno znamenje TAV? Kje se pravzaprav nahaja? Oh, pustite snovnost oblik, ko se poglabljate v spoznanje mojega Kraljestva, ki je vso iz duha!

To ne bo snovno znamenje, ki vas bo zaščitilo pred pravnim dejanjem, ki ga bodo izpeljali angeli. Znamenje bo vpisano z nevidnimi črkami za človeško oko, toda dobro vidnimi za moje angelske služabnike, vpisano v vašem duhu, in to bodo vaša dela, to je vi sami, ki boste urezali to znamenje v času svojega življenja, in to znamenje vas bo napravilo vredne, da boste rešeni za Življenje. Starost, družbeni položaj, vse to bo nič očem mojih angelov. Edina vrednota: to znamenje! To bo izenačilo kralje z berači, žene z moškimi, duhovnike z vojaki. Vsak bo nosil enakega, če bo živel na ustrezen način in služil Bogu ter se pokoraval Zakonu. In enaka bo nagrada: gledati in uživati Boga večno za vse tiste, ki pridejo pred Me s tem sijajnim znamenjem v svojem duhu.

Samo biti uverjen v nujnost, v dolžnost dati Bogu vso slavo in vso pokornost, to vam vtiskuje v dušo to sveto znamenje, ki vas napravi Moje, in ki vam daje ljubko podobnost z Menoj, Odrešenikom. Po tej podobnosti se vi, kot Jaz, žalostite nad grehi ljudi in zaradi žalitev Gospoda, in zaradi duhovne smrti, ki jo nalagajo bratom. Ljubezen se vžiga, in kjer je ljubezen, tam je rešitev.

Ezekijel pravi, da je slišal, kako Gospod veli človeku, oblečenemu v lan, da vzame žareče oglje, ki je bilo med kerubimima, in da ga vrže čez mesto, da kaznuje grešne, začenši pri onih v Svetišču, ker je Gospodovo oko imelo dovolj gledati človeška dela, ko človek misli, da lahko nekaznovano počenja hudo, ker ga Bog pusti to počenjati, in si zagotavlja, da Bog ne vidi drugo kot hinavski zunanji izgled.

Ne. S svojo neizmerno močjo, vam Bog bere v globini srca; o vi, služabniki Svetišča; o vi, mogočniki zemlje; o vi, zakonski tovariši, ki grešite; o vi, ki kršite četrto zapoved; o vi, profesorji, ki lažete; o vi, trgovci, ki kradete; o vi vsi, ki kršite mojih deset zapovedi. Odveč je vsako pokrivalo. Kot vaši x-žarki, na katere ste tako ponosni, še mnogo bolj vas Božje oko preiskuje, prodira v vas, ponika v vas, bere vas, temeljito vas spozna za ono, kar dejansko ste. Pomnite to.

In ni to le simbolično dejanje ono z ognjem vzetim izmed kerubimov, da vas kaznuje!

Proti čemu grešite, ko počenjate zlo? Proti ljubezni. Že sem vam to obrazložil govoreč o Vicah in o peklu, o teh dveh resničnih dejstvih, kar vi štejete za norost, v to verovati. Ljubezen do Boga - prve tri zapovedi. Ljubezen do bližnjega - ostalih sedem zapovedi.

Oh, mnogokrat me boste slišali, ko se vračam na to snov. Boljše bi bilo, če bi vam to ne bilo potrebno! To bi pomenilo, da se boljšate. Toda, ne boljšate se. Strmoglavljate se, nasprotno, s hitrostjo meteorita, v protiljubezen.

Vaša dejanja in tudi vaša "hudobna dejanja" proti ljubezni se vse bolj bohotijo, kot glive na zastrupljenem prostoru. Opazujem to kalenje, kako postaja vse bolj prostrano in močnejše, to povečanje hudobnih dejanj, še zraven obstoječih, kot da bi iz sklada gnilobe izrasel nov sklad, vse bolj strupen, in tako naprej. To je atmosfera greha in zločina, to je prostor greha in zločina, to je sklad greha in zločina v katerem živite, na katerem počivate, s katerega vstajate, ono, ki hrani s svojo pokvarjenostjo nov, še bolj pokvarjen in krvav sloj, prostor, atmosfero. To je večno gibanje, to je zmešnjava zla, ki kroži, kot tisti določeni patogeni mikrobi, ki se razmnožujejo brez prestanka in z vedno več zastrupljenosti v okuženi krvi.

In sedaj, pravično je, da boste kaznovani za grehe proti ljubezni z ognjem Ljubezni, katero ste zavrnili. Bila je Ljubezen. Sedaj je Kazen. Ne prezira se daru Božjega. Vi ste ga prezirali. Dar se spremeni v kazen. Bog vam odvzame Ljubezen in vas pušča v vaši protiljubezni. Bog vam meče, kot puščice, Ljubezen, katero ste prezirali in vas kaznuje. Zato, da vas še pokliče, čeprav takšnih ni mnogo, ali vsaj one, ki so sposobni za osveščenje in razmišljanje.

Kerubini, ki so SIMBOL NADNARAVNE LJUBEZNI čuvajo pri sebi žerjavico Ljubezni. Delovanje, ki izgleda edino simbolično, skriva eno dejansko resnico.

Ko boste poklicani na veliko Sodbo, tisti, ki so živeli v Ljubezni, se ne bodo pojavili ožgani od kazenskega ognja, temveč goreči od sebe, po sveti ljubezni, ki jih je izpolnjevala. Ti niso spoznali ugriz božanskih kaznovanj, temveč samo božanski poljub, ki jih bo napravil še lepše. Medtem bodo tisti, ki so bili telo, samo telo, nosili na telesu brazgotine božanskih strel, ker edino telo, samo ono, je lahko zaznamovano s takšnimi brazgotinami, ne duh, ki je živ ogenj v Ognju Gospodovem.

Pri tej Sobi, pri Sodniku, ki sem Jaz, bodo Moji štirje Evangelisti.  Porabili so sebe, da so vam prenesli Ljubezen v srca, in po smrti so nadaljevali svoje delo s svojimi Evangeliji, po katerih ima svet Življenje, ker poznati Kristusa, pomeni, imeti Življenje v sebi. Prav je torej, da bodo Janez, Luka, Matej in Marko z menoj, ko boste sojeni za to, kar ste in kar niste živeli Evangelij (Mt 25, 31-46). Nisem ljubosumen in skopi Bog. Kličem vas, da delite z Menoj Mojo slavo. Ali Mi torej ni treba dati tem, mojim zvestim služabnikom, ki so vam razdali Mojo Besedo in jo podpisali s svojo krvjo in s svojimi trpljenji, da sodelujejo v Slavi Sodbe (Ezekijel 10, 9-17).

Ne v življenju, temveč zaradi življenja, ki ste ga živeli, vam bom sodil "na meji" življenja, to je tam, kjer življenje preneha, da se spremeni v večnostVsakega bom sodil, od prvega do zadnjega, dokončno, po tistem, kar ste napravili dobrega ali ne napravili, in, ti si videla, pri vstajenju boste vsi enaki. Uboge razsute kosti, ubogi dim, ki se nabira v telesu, nad čemer ste sedaj tako ponosni in napuhnjeni, kot da bi bile te kosti in to telo takšna stvar, da ste večji celo od Boga.

Ko ste snov ste nič. Ničesar. Samo Moj duh, vlit v vas, iz vas nekaj napravi, in samo, če varujete v sebi Mojega duha, ki je postal v vas duša, zaslužite, da boste oblečeni v tisto neminljivo svetlobo, ki bo obleka vašemu telesu, ki bo ostalo neuničljivo za vso večnost.

Sodil vas bom, in vi boste med seboj, v sebi, sodili sami sebe, še preden pridem, ker takrat se boste videli. Ker za vas umre zemlja, za katero ste bili tako poželjivi, in z njo vse slasti zemlje. Izstopili boste iz opojnosti, s katero se opijate, in videli boste.
Oh, strašno bo "videti" za onega, ki je živel samo zemljo in njene laži! Oh, veselo bo "videti" za onega, ki je nad glasovi zemlje "hotel" poslušati glasove Nebes in jim ostati zvest.

Prvi mrtvi, drugi živi. Tema bo ali svetloba, pač po načinu življenja, ki je z ali proti Zakonu, če je Zakon zamenjal s človeškim ali hudičevim zakonom. In šel bo v strašni objem večne Teme ali v blaženi objem trojstvene Svetlobe, o moji sveti, o moji ljubitelji, skozi vso Večnost."


PSALM 119 (118), 169-176

TAV

169 – Moj klic naj pride k tebi, Gospod;
pouči me po svoji besedi!
170 - Naj pride k tebi moja prošnja;
reši me po svojem izreku!
171 - Naj zapojo moje ustne hvalospev,
zakaj učiš me svojih zakonov!
172 - Moj jezik naj opeva tvoj izrek;
zakaj vsi tvoji ukazi so pravični!
173 - Tvoja roka bodi pripravljena,
da mi pomaga,
ker sem si izvolil tvoje zapovedi!
174 - Želim rešitve od tebe, Gospod,
tvoja postava je moje veselje.
175 - Naj živi moja duša, da te hvali!
tvoji odloki naj mi pomagajo!
176 - Blodim kot izgubljena ovca;
išči svojega hlapca;
zakaj tvojih ukazov nisem pozabil!


Ni komentarjev:

Objavite komentar