Translate

nedelja, 20. maj 2012

ZASEBNI EKSORCIZEM


Zasebni eksorcizem

Z uporabo znamenja križa in blagosloVljene vode naj se pogosto moli nad seboj in nad drugimi - tudi na daljavo, namreč v času težkih skušnjav in preizkušenj, velikega strahu in zmešnjave, pri bojaznih in obupanjih, pred važnimi posli in odločitvami, nad sovražno razpoloženimi ljudmi, posebno ob bolniških in smrtnih posteljah:


"V imenu Jezusa in v imenu Marije vam velim, peklenski duhovi, odstranite se od nas (njih) in s tega (onega) mesta ter si ne drznite povrniti se in nas (nje) izkušati ter nam (njim) škoditi.

Jezus! Marija! (3x) - Sveti Mihael, bojuj se za nas! Sveti angeli varuhi, obvarujte nas pred zankami hudobnega sovražnika!

Blagoslov + Očeta, ljubezen + Sina in moč + Svetega Duha; materinsko varstvo Nebeške Matere, pomoč svetih Angelov in priprošnja Svetih - naj bo z nami (teboj, njimi) in naj nas (tebe, nje) spremlja povsod in vedno! AMEN.                                                                                                            P.M.B.


Blagoslovljena voda - vir pomoči za uboge duše

Z vero in zaupanjem uporabljena blagoslovljena voda je zelo milostna za telo in dušo in prav tako koristna dušam v vicah. Duhovnik blagoslovi vodo v imenu in kot predstavnik Cerkve, katere molitve Božji Zveličar vedno sprejema z dopadenjem in jih usliši.

Če torej poškropimo s kapljico blagoslovljene vode sebe, neko navzočo osebo ali tudi nenavzočo, tako se na novo vzpenja molitev Cerkve kvišku v Nebo in priteza milosti na tiste osebe, ki jih poškropimo z blagoslovljeno vodo. Blagoslovljena voda odganja moč hudobnih duhov. Odtod rek: "Ta se boji tega ali onega kot hudič blagoslovljene vode". Z istim učinkom darujemo blagoslovljeno vodo ubogim dušam v vicah.

Kapljica blagoslovljene vode ima pogosto večji učinek kot dolga molitev, saj je naša molitev žal pogosto mlačna in raztresena. Drugače je to z molitvijo Cerkve. Ta je všeč Bogu vsaki trenutek, na vsakem mestu, in kdorkoli jo daruje v imenu Cerkve. Zato uboge duše tako zelo hrepenijo po blagoslovljeni vodi. Če bi mogli slišati njih vzdihljaje in moledovanje za kapljico blagoslovljene vode, resnično, strmeli bi za tem, da bi jih z njo zjutraj in zvečer, pa tudi pogosteje čez dan, poživili. V istem trenutku, ko kaj žrtvujemo za uboge duše, dvignejo te roke kvišku v nebo, in Bog širokosrčno usliši njih moledovanje in pošlje obilo svojih milosti njihovim pomočnikom.

Kristjan naj ne bi nikoli zapuščal svoje sobe ali stanovanja za dalj časa, ne da  bi vzel blagoslovljeno vodo v treh namenih: za sebe, za svoje bližnje, da bi jih Kristus obvaroval pred hudim na duši in na telesu; za umirajoče grešnike, da bi jim Bog še v zadnji uri dal milost spreobrnenja, in za uboge duše v vicah. Koliko blagoslova in koliko milosti, koliko milosti bi s to malo vajo pridobili za sebe in za druge ter bi si s tem pridobili tudi mnoge priprošnjike v življenju, smrti in v vicah!


3 komentarji:

  1. odlično in hvala za vse te informacije, ki sem jih tu dobila.Janja

    OdgovoriIzbriši
  2. odlično in hvala za vse te informacije, ki sem jih tu dobila.Janja

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdravo vsi ,
    Jaz sem Rebeka iz Ljubljane in želim samo izraziti globoko zahvalo Cooprative Rosselli za njihovo iskrenost, odprtost, preglednost, resnicoljubnost, ljubezen in podporo med in po tem, ko so od njih dobili posojila. Precej sem bil v rokah teh prevarantov in čas mi ne bo dovolil, da bi povedal vse, kar sem v zadnjih nekaj mesecih šel po spletu pri gostu ali dobil posojila, da bi se tukaj domoval v slovenščini, ampak Bog mi je odgovoril molitve s podporo in ljubezni gospe Rosselle Riccardo, ki me je sprejela in razumela z menoj kljub mojemu prvotnemu dvomu in nezaupljivosti ter s svojim dobrim srcem in ljubeznijo, zdaj sem lastnica doma prek svojih 2-odstotnih posojilnih skladov in sem se zaobljubila širite to novico in tudi svetu sporočite, da je še vedno pristnih in nekaj dobrih spletnih posojilnic, ki lahko pomagajo in oživijo suho kost, kot sem bila prej. Ne poslušajte in preberite tega pričevanja, ker je to resnična izkušnja, ki spreminja življenje, in vsakdo, ki potrebuje to vrsto obračanja, ne sme oklevati ali dvomiti v to, ker sem dokazal in prisegam na nebesa, da je ta zgodba resnična in tudi zgodba moje izkušnje z njimi. Oglejte si jih po e-pošti, če potrebujete finančna sredstva! email: rossellacooperative@hotmail.com, ali pa jo lahko pokličete prek njenega e-poštnega naslova: rossellacooperative@hotmail.com za hiter klic klepeta ali whatsapp / +35677926593

    Hvala
    Rebeka

    OdgovoriIzbriši