Translate

sreda, 13. junij 2012

MOLITEV ZA DUHOVNIKE


Je kdo opazil, da Nebeška Mati Marija neprestano prosi, da molimo za duhovnike?

Spodaj (po obeh molitvah) je samo nekaj delov sporočil Kraljice Miru iz Medžugorja in Kraljice Ljubezni iz Malega Lošinja, v katerih Marija prosi za molitev za duhovnike



MOLITEV ZA DUHOVNIKE

(Sveti Janez Marija Vianney – arški župnik)

Vsemogočni in večni Bog,
poglej na Obličje Tvojega božanskega Sina
in iz ljubezni do Njega,
se usmili svojih duhovnikov!

Spomni se, da so oni samo šibke in krhke stvari,
prižigaj trajno v njih ogenj ljubezni
in jih varuj od sovražnikovih zased in pasti,
da niti v enem samem trenutku,
ne bi izneverili, izdali svoj sveti poklic,
svoje sveto poslanstvo.

Prosim Te za Tvoje duhovnike, verne in goreče,
za tiste, ki delujejo v bližini
ali v oddaljenih krajih in nalogah,
za tiste, ki trpijo preizkušnje
in za tiste, ki so Te zapustili.

O Jezus, prosim Te za vse Tvoje duhovnike,
za mlade in stare,
za tiste, ki so bolni ali na pragu smrti
in za duše v vicah.

O Jezus, prosim Te za duhovnika, ki me je krstil,
za duhovnika, ki me odvezuje greha,
za tiste, pri čigar mašah sem sodeloval in sodelujem,
za tiste, ki me poučujejo in mi svetujejo,
za vse tiste, ki sem jim dolžan zahvalo.

O Jezus, varuj jih vse v Svojem Srcu,
podeli jim obilje Svojih blagoslovov
že sedaj in v večnosti.
Amen.


MOLITEV ZA VSE TISTE, KI SO V NEVARNOSTI, DA SE POGUBIJO

O sveti Oče, rotim Te,
s svojo močjo in s svojim Usmiljenjem,
zberi vse svoje ovce!
Odpusti jim in jim dopusti,
da se vrnejo v Tvoj dom.
Glej nanje kot na svoje otroke
in jih s svojo roko blagoslovi.
Amen.



16.1.2011 – Mali Lošinj
Molite tudi za duhovnike, ker so v nevarnosti. Moji otroci, tudi oni trpijo. Dobivajo klofute in udarce, ne le od nevernih, temveč tudi od vernikov.

2.2.2011- Medžugorje
Gospa je blagoslovila vse navzoče, se zahvalila in nas poklicala k molitvi za duhovnike.

16.2.2011 – Mali Lošinj
Otroci, molite za duhovne poklice. Mnogi kraji nimajo duhovnikov. V nekaterih mestih se trudijo pregnati duhovnike. Molite devetdnevnico za duhovnike. Vi otroci, ki trpite, darujte svoje trpljenje za duhovnike.

2. 4.2011 - Medžugorje
Gospa je ponovno povabila k molitvi za naše pastirje in je rekla: “Oni imajo v mojem srcu posebno mesto, oni predstavljajo mojega Sina."

2. 5. 2011 - Medžugorje
Posebno molim za pastirje, da jim Bog pomaga biti z vami s polnim srcem.

2. 7. 2011 - Medžugorje
Ko je Gospa odhajala, je pokazala na levi strani temo, a na desni križ v zlati svetlobi.

16.7.2011 – Mali Lošinj
Otroci, vi ne veste, kar Jaz vem. Vi ne slišite, kar jaz slišim – koliko opravjanja. Ne pravim, da se opravlja samo moje sinove, temveč tudi služabnike Cerkve. Pravim vam, da molčite in nikogar ne opravljajte, da ne boste odšli v ogenj z grehi.


2. 8. 2011 - Medžugorje
Vabim vas, da z vsem srcem molite za svoje pastirje, ker jih je izbral moj Sin. Hvala vam.  


2. 9. 2011 - Medžugorje
Posebno molim za pastirje, da bodo vredni predstavniki mojega Sina in da vas z ljubeznijo povedejo po poti resnice.

2. 10. 2011 - Medžugorje
Na poseben način vas prosim, da ne sodite svojih pastirjev. Otroci moji, ali pozabljate, da jih je Bog Oče poklical. Molite! Hvala vam.

16.10.2011 – Mali Lošinj
Hvala tudi za molitve, ki jih molite za duhovnike. Obstajajo tudi takšni, ki darujejo svoja trpljenja za duhovnike.
Moji otroci, niso vsi duhovniki tu samo vaši. Oni so duhovniki vsega sveta. Zato, ko molite za duhovnike, prosite za duhovnike vsega sveta.

2. 11. 2011 - Medžugorje
Spet vas kličem: molite za svoje pastirje! Hvala vam!

16.11.2011 – Mali Lošinj
Otroci, jaz sem s svojimi sinovi, jaz sem z vsemi svojimi otroki. Oh, ni to samo sedaj, tudi prej so sramotili Cerkev in verni svet. Otroci, vzdržite na tej poti.


2. 1. 2012 - Medžugorje
Prosim vas, molite za tiste, ki jih je izbral moj Sin. Ne sodite, ker boste vsi sojeni.  

2. 2. 2012 - Medžugorje
Ponovno vas prosim, molite za tiste, ki jih je izbral moj Sin; to so vaši pastirji!

16.2.2012 – Mali Lošinj
Otroci moji, moji verniki, večkrat sem vam rekla, da se duhovnikov ne opravlja. Otroci, imate svoje otroke, niso vsi enaki. Nekateri so dobri, drugi ne, čeprav ste jih enako ljubili in vzgajali. Tako tudi duhovniki niso vsi isti. Zato jih ne opravljajte in ne sodite, ker vi niste sodniki. Kadar ste na tem, da bi jih opravljali, raje molite zanje in videli boste, da se bodo izboljšali.

2. 3. 2012 - Medžugorje
Molite za tiste, ki jih je izbral moj Sin, da bodo mogli vedno živeti po Njem in v Njem - Vrhovnemu Duhovniku!

18. 3. 2012 – Medžugorje
Molite za svoje pastirje, da bodo mogli združeni v mojem Sinu vedno radostno oznanjati Božjo besedo.

2. 4. 2012 - Medžugorje

Ne pozabite na svoje pastirje! Molite, da bodo vedno v mislih z mojim Sinom, ki jih je poklical, da pričujejo Zanj.

16.4.2012 – Mali Lošinj
Ah, moji otroci, kolikokrat sem vam rekla, da ne opravljajte in ne obsojajte duhovnikov. Moji otroci, postali ste sodniki. Malo se zamislite: eden je SODNIK.

2. 5. 2012 - MedžugorjeNe bodite trdih src. Zaupajte mi in častite mojega Sina.
Otroci moji, ne morete brez pastirjev! Naj bodo vsak dan v vaših molitvah!

2.6.2012 - Medžugorje
Vsak dan molim za pastirje in od vas pričakujem enako. Ker, otroci moji, ne morete brez njihovega vodenja in krepčanja po blagoslovu. Hvala vam!

16.5.2012 – Mali Lošinj
 Moji otroci, vi ki žalite moje sinove, vedite, da ne žalite njih, temveč Mene. Jaz prevzemam nase vse, ker ne bom dopustila, da se blati moja Krona. (V prejšnjih sporočilih je Marija rekla: “Duhovniki so moja Krona in vi bi se morali klanjati kroni”.)


Ni komentarjev:

Objavite komentar